6. fejezet

2008.07.30. 20:43 - Fáni

- Gyere, ülj ide! - Bette keze remegett, mikor megérintette Markot. - Igen... Fájt, megijedtem, és féltem tőled, de egy kicsit erre vágytam... Jó, hát nem így, de...de... - Bette sírvafakadt.

- Szivem, te jobbat érdemelsz! Mindig ezek a közhelyek, de igenis hogy jobbat érdemelsz! Én már nem vagyok beszámítható, talán a fű teszi velem, talán nem. Lehet, hogy megölnélek!

- Van egy jó terapeuta, sokat kér, de állom a költséget, jól leszel újra! Nem hagylak el, segítek neked!

- Nem vagyok már kisgyerek! De elmegyek, megteszem érted.

- Köszönöm. Ne aggódj, minden rendben jön.

-Bette... Mi ez a vér a lepedőn?

- Kicsit durva voltál...

- Orvoshoz kéne fordulnod. A picsába! Mit tettem...

Bette megérintette Mark száját, végighúzta rajta ujjait, majd szájon csókolta, és egyre csak lejjebb és lejjebb haladt.

- Nem tudnám mégegyszer megtenni, elég! - Mark megölelte a nőt, felöltözött, felkapta a kabátját, belebújt a cipőjébe és kiviharzott. - Ne keress! Úgysem fogsz tudni elérni...

Ezzel becsukta az ajtót, maga mögött hagyva a nőt a hűvös, hajnali órákban.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr65593349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása