19. fejezet

2008.08.21. 12:48 - mczolly

A lány ajkának hideg érintése melegséggel töltötte el. Szorosan magához ölelte, nem akarta elengedni. Markra gondolt. Egy pillanatra megállt. Zavartan rántotta félre az arcát.

- Mi az, drágám? - mondta Polly.

- Ez nekem nem megy. Én nem vagyok...

- Ne azt mondd amit akarnak mondatni veled, azt mondd amit érzel, láttam rajtad, hogy érzel valamit. Ne félj, ez egyedül a te dolgod, nem kell normáknak megfelelned! Gyere ide... ne félj.

- Polly én nagyon szeretlek, de nem úgy ahogy te gondolod. Nem értem mi volt ez az egész.

- A szerelem az amikor az elméd helyett a lelked vezet... Ne rejtőzz el egy ostoba hetero álarc mögé, a valódi érzéseid a legfontosabbak... Ne folytsd vissza az igazi énedet, csak mert ez az őrült, hülye világ arra késztet.

- Azt hiszem ideje mennem...

- Hova? Ne hagyj itt, és gondolj a babára...

- Nem megyek messzire, biztonságban leszek. Majd még jövök, de most egyáltalán nincs szükségem a társaságodra.

Kirohant a szobából.

-Ne, várj... - az ajtó nagyott csattant.

Bette szeméből sűrűn hulltak a könnyek, a bejárati ajtó mellett összeroskadt és ernyedten bámulta a padlóra, ott keresve a megoldást. Beleszeretett Pollyba. Csak a gyönyörű, kecses testére tudott gondolni, arra, ahogy hozzáért az előbb. Az agya zsákutcába vezérelte.

A bejegyzés trackback címe:

https://netregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr60625895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása