12. fejezet

2008.08.05. 20:57 - Fáni

Egy közeli parkba értek, ahol egy padra telepedtek. Polly összeráncolta a szemöldökét, majd megszólalt.

- Ezt a tekintetet ismerem, Mark. Mikor kiskorunkban valamit rosszat tettél, ugyanezt láttam. Valamit nem mondasz el. Gyerünk, ki vele!

- Jó... Igazad van, vannak dolgok... Nem minden részletét mondtam el annak, hogy mi történt Bette-tel.

- Miért? - Polly maga is megrémült Mark ijesztő képétől. - Mark! ne némulj meg. Felnőtt emberek vagyunk...

- Lehet, hogy te igen... Szóval... Bette valóban úgy dobott ki, ahogy elmondtam. Tényleg tudok férfiasan viselkedni, semmi szex, stb...

- De hiszen, csak gátlásos vagy. Az emberek nem fekszenek le pár hetes ismertség után. Te pedig, aki még szorongásos is, jó, hogy várni akartál. De mi az, amit kihagytál a történetből?

- Mikor kidobott, mérges lettem. Meg...megerőszakoltam...

- Hogy mi?! - Bette felpattant a padról, és Markra meredt - Pont te, aki összesen ha három emberrel kerültél intimebb kapcsolatba? Ezt el sem hiszem... Na és a nő mit szólt?

- Sírt közben, de akkor még nem érdekelt, aztán közöltem, hogy hívjon rendőrt. De ő azt állította, hogy élvezte. Újra akarta kezdeni. Polly, én most jöttem rá, hogy mennyire szeretem. De nem tehetem tönkre az életét.

- Ha élvezte, akkor nem is minősül teljesen annak... Mark, már megint sírsz? Jesszus, a barátnőim összesen nem sírtak ennyit.

- Valami nincs rendben velem... De...Polly, én azt hiszem szeretem őt! Igen... ez biztos...

De valamit meg kell tennem érte. - Mark arca komollyá vált. - Így jobb lesz mindkettőnknek.

- Éspedig, mit akarsz tenni?

- El fogom hagyni az országot.

A bejegyzés trackback címe:

https://netregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr58602499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása