15. fejezet

2008.08.09. 11:39 - mczolly

- Bette, te mit keresel itt?

- Hallottam mi történt, nem gondolhattad, hogy nem jövök be...

- De gondolhatom, már nem vagyok az életed része. Most a munkahelyeden kéne lenned.

- Kivettem a szabadságomat. Szeretném, ha melleted lehetnék amíg fel nem épülsz!

- Tudod, hogy nem akarok egy légtérben lenni veled. Csak kihasználod, hogy az ágyhoz vagyok kötve és nem tudlak lerázni.

Mark megpróbálta egy heves kézmuzdalattal alátámasztani mondanivalóját, de nem bírta megmozdítani a karját.

- Mark! Vigyázz magadra!

- Szerintem segíténe a felépülésemet, ha elhúznál innen a jó büdös francba.

Gyűlölet. Bette tudta, hogy ez a szerelem nevű halálos betegség egyik tipikus tünete.

- Értsd meg, szeretnélek biztonságban tudni. Polly barátnőd azt mondta, hogy szerinte is csak jót tehet ha itt vagyok veled.

Ebben a pillanatban bejött egy doktornő.

- Kérem, hagyják el a szobát, Mr.Gale-nek hamarosan egy nagyon fontos műtéte lesz és szeretnénk előkészíteni a beavatkozásra.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://netregeny.blog.hu/api/trackback/id/tr17607916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása